Saturday, November 6, 2010

hari indah bersama+bersuka ria

29/10/2010...hari aku gembira di samping org2 tersayang...biarpon xcukup cz yg len xde but ttp hapening...mmg hari indah dalam hidupku setelah berduka..wahh2,txz to my sis coz sudi luangkan masa bersama2 sy dan temani adkmu shoping & jalan2...txz a lot sis...nnt ada masa adk blnjer lg...eyh2,kak la plak blnje k...adk je nie,xadil...but nnt adk nk blnjer semua...wahh,bankcrupt aku...haha...ni la koleksi+telatah kakk,my mum&my niece...mkn2...pizza hut kbmall...
ni my sis..naaa,adiknye blanjer mkn piza...suke la punya suka..sampai sempat posing lg..
 aiyarkk,menjeling nie..mkn2...thu la lapar benar..teman adk shoping kan...
     ni my umie...sayang2 my umie..muka kepenatan layan kerenah cucu yg noty...
            ni muka hungry yg amat...tggu punye lama piza nk sampai...sempat bg posing...

                 uihhh,sopan hot mama minum...dahaga benooo nii..

             aiyarkk...snap pic my niece hirup mushroom soup..nyummy2...lapo2...


           kepedasan mkn cili sos...hahaha...pergghh,noty sagt...mkn cili sos..
                                            mama&uyie


hari happening aku with my sister,my mum & my niece....jaln2 at tesco...shopping2..then was going to kbmall..jalan2+mkn2 cheese piza...i blnjer semua..wah..happy sangat..at least hilang tention ku...haha...so,ku enjoys je...mkn2 with my niece yg noty nie...putri alya...sempat la kita org posing2 d saat lapar+mkn2+lps mkn=kenyanggg...errrrkk....
 


kebetulan pd hri tu jugak sorang guys ni ajak aku teman die jalan2..adeshh,dia da yg special but ajak aku lak...serba salah rasanye...so,i just ignore je then continue enjoys with my family je...xnk timbul problem anymore...maybe next time aku akan approve utk teman dia shoping..bkn dapat ape pon shoping ngn die,juz dia beli kperluan dia je...boring tul..juz blnjer mkn mcd..mcflury..hampeh tul,my mum pon boleh bli la...haha...

No comments: