Friday, January 14, 2011

Takdir Cinta~~

true love is when u shed a tear & still want want him..its when he ignores u & u still lov him.its when he lov another but u still smile & say 'im happy for u abg'.when all u really do is cry...&cry..memang both of you suitable..pd 18.11.2010 mereka telah bertunang,pabila ku tahu,ku tetap senyum kerna AKU BAHAGIA MELIHAT KAMU BAHAGIA ...
iringi lagu takdir cinta
 smile both of you...im happy...may you get happiness always..
mmg takdir cinta..cintaku padanya hingga kini..tp aku harus terima..ada kau dan dia,bkn ku yg mahu..jagalah dirinya dan aku doakn kebahagiann diri mu syg..pd nurul,jaga lah lelaki yg sempurna itu sebaik2 nya kerna awk bertuah memilikinya..'SELAMAT BERTUNANG NIK DAN NURUL..'
kini aku dan dia hanya sebagai adk dan abg angkat...kadang kala bila bersamanya,rasa kekok,tp cuba biasakn diri sbg adknya..thaxz abg nik hazimi...kini ku perlu minta restu dr kak nurul..adakah dia nak jdkn aku sbgai adk?kerana suatu ketika ak pernah khianat dan mcm2 tentangnya..kerana ati sukar terima akikat...kini aku lebih yakin dan terima hakikat..boleh kah dia terima aku?kalo2 kak nurul bce ni,harap bgthu adk yer ..:)smoga bahagia...........
doaku sentiasa mengiringi dirimu buat awk berdua...

No comments: