Wednesday, April 11, 2012

Kata Hati Sofea Untuk Tersayang (THE LOVER)

Meski ku rapuh dalam langkah
kadang tak setia kepadamu
namun cinta dalam jiwa hanyalah padamu...
maafkan bila hati tak sempurna mencintaimu,
dalam dada ku harap hanya dirimu yang bertakhta...

detik waktu terus berlalu.....


Saat hati ini berkata
kau lah yang akan menjadi terakhir dihati ini
aku tahu, engkaulah segalanya bagiku
kehidupan ku akan terasa hampa, tanpa kehadiran mu
Aku sedar
aku terlalu menyayangimu
aku belum mampu tanpamu
kau sebagian dari hidup ku
Ketika bersamamu
aku menemukan erti memiliki
aku menemukan sebuah kebahagian
aku menemukan apa yang tak aku temukan diperjalan cintaku
Abang..
kau harus tahu
cinta ini akan selalu milikmu
selamanya aku selalu milikmu
jangan pernah belajar untuk meninggalkan aku
kerana aku..
SANGAT MENCINTAI DIRI MU SEPENUH HATI KU.. :)
BERHARAP  AGAR CINTA KITA SEHINGGA KE JINJANG PELAMIN

satu-satunya yang di nantikan oleh seorang insan bernama perempuan.....



JANGAN MENDUSTAI  CINTA YANG DI BERI,
JANGAN MEMPERMAINKAN KATA HATI,
JANGAN MENIPU RASA HATI....

                   
                    aku berharap agar kita tetap bersama menempuhi kehidupan ini....

Kelak saat kita tengah bersama maka di situlah kau akan memahami diriku, sama halnya dengan diriku yang akan belajar memahamimu..
Fahamkan Aku Supaya Aku Tahu,
Redhakanlah Hatimu Menerima Segala Kekuranganku,
Kerana Aku Hanya Wanita Biasa..


Cinta membuat aku mengenal erti keperitan ketabahn kebahagian kekecewaan kejujuran yang ahkirnýa membuat kita menjulang erti sebuah cinta

~CINTA itu ibarat kain putih jgk..kita yg mencorakkanye..lau kta corakkn dgn indah, CINTA itu ibarat kta terawang2 di awn..TAPI lau kta comotkannye, kta sndri pn x snggup nk hadapinye...

Apa yang kuharapkan darimu adalah kesolehan. Semoga sama halnya dengan dirimu. Kerana apabila kecantikan yang kau harapkan dariku, maka hanya kesia-siaan dan kekecewaan yang akan kau dapati..

Andai Esok Nafasku Terhenti,
Ingatlah Detik Terakhir Diri Ini,
Andai Esok Nadiku Mati Maafkanlah Kesalahan Diri Ini,
Hanya Satu Perlu Kau Tahu,
Aku Bahagia Mengenalimu . . . .  . . . . . .



Coretan : Eira Sofea Nawi a.k.a. Sofea Shafira

No comments: