Wednesday, April 17, 2013

Liga juara HOTFM 100plus

holaaa....assalamualaikum....
yeahaaaa,bertemu lagi kita.....okay,entri kali ini saya nak kongsi cerita sehari bersama hotfm...

Sabtu lalu(13April2013) bertempat di Arena Futsal,KB telah berlangsungnya perlawanan futsal antara penyampai2 hotfm dan juga artis2 tanah air..sangat meriah dan ramai yang hadir menyaksikan perlawanan tersebut,mana tak nya,nak tengok penyampai2 ni mampu ke tak main futsal kan?...antara yang menghangatkan futsal tersebut semestinya Fara Fauzana,Faizal Ismai(FBI) ,AG,Fizie hotfm klate,renny hotfm klate,shaz hotfm klate,farid hotfm klate,Fizo Omar,Danny XFactor,Hazama,Edry kru,Awi Rafael dan ramai lagi.....antara team yang telah di beri nama....


Kakikukekok - Fafau/Danny
Toksey FC - FBI/EdryKRU
Smak FC - AG/FizoOmar
KakiBola - Kieran/AepulDramaBand
Sukahatikawela - Fizie/Hazama
SekkNakir - Farid/TengkuAdil
TeamBreng - Renny/AwiRafael
Sekk Nnetok - Shaz & Black!



juara menerima rm3000,dan telah di menangi oleh kumpulan Smak FC iaitu team Fizo/AG...naib jura dimenangi oleh kakikukekok iaitu team Fafau/Danny..manakala tempat ketiga,sekknakir iaitu team Farid/TengkuAdil....

pasukan pilihan saya??semestinya team kakikukekok..sebab??adalah la sebab nya....namun team lain2 juga saya turut sokong kerana mereka berusaha bersungguh2..saya kagum melihat setiap kumpulan...SALUTE!!!...

Disamping itu,saya turut gembira kerana dapt bermesra bersama rakan2 baru,artis2,penyampai2 hotfm yang selama ni dengar suara je....the best moment... i love all of them...some photo of moments sempat di rakam dan i take from hotfm...sharing caring....






No comments: