Sunday, March 18, 2012

The Heart Of 18 Years old

Assalamualaikum cinta.....
wahh..thats amazing...suddenly kan..sebenarnya saya suka ayat 'salam' macam tu..thats romantic rite....
heee,act today 18 MARCH 2012...whats special day yea?huh...anybdy know?yes,today im totally 18years old lar..my birthday...heboh kan.....



but,the 1st message wish my birthday i got in my phone from my sister (Sharifah Zawahir)..sangat terharu even it a simple sms.i really appreciate bcoz she's remember my birthday..i know,nobody else i having in this world,but only family..thats why,i terharu alls..thanks a lot to my sister..brother i len,igtkn lupe,BUT dia wish kat fb jerk,ala..nk sms,blh save,it ok la..janji igt..:-(..
'you can teach us all that life is not one big to-do list,but that there is a great deal of beauty to be seen.'

ok,sepanjang life every year,maybe it hard to told you guys...banyak suka duka di lalui..mungkin ada yg tahu,ada yg tidak..tiap tahun ada suka duka in my life,but i've to strong,need to go..life must go on even bad thing try to make me down...sometime,i fed up,putus asa..BUT i try to strong dan dgr nasihat rkn2,dan exspecialy nasihat my mom yg mendorong kekuatan sy...i love mommy!!..bila rase jatuh,i bagun,bila jatuh,i nangis sendirian,BUT wake up lagi...dan lagi...until now,i still kuat even im weak...yg terjadi ada hikmah...
'I need you to Hold me tight , i need a shoulder to cry on'...

yang terpahit , org menjatuhkn sy, org iri hati, org cemburu,org menyakitkan hati, memburukkan, fitnah, TiKam Belakng, dan macam2 lagi...sangat PERIT da SAKIT..hanya ALLAH yg tahu..I'm done talking, done trying, done giving hope, done hoping, done getting hurt and done being disappointed...ini semua mematngkn saya krn seusia muda pelbagai rintangan sy lalui..i was fedup sometime,but have to go on..i need strong...
'Sometimes, too much happiness can be frightening. Because you know, things end.'

hope when i 18years,ia lebih to more matured and to be kind..hopefully,,tak nak cari musuh,krn itu menyakitkan hati...in love,i hope biarlah ALLAH berikan insan yg ku cari..i also hope,i never falling in love with wrong person such as "suami orang,tunang org,kekasih org, HAK org "....i already know ,betapa sakit dan perit..thats why,bout love biar DIA tentukn..xnak kejar cinta,cari cinta..'let it come to me'....
"Worrying is a waste of time. It doesn't change anything. It messes with your mind and steals your happiness"





**thats all i want to share here...all about in my heart now....apa yang ku rasa sendirian di ruang tamu ini,menitis air mata,sebak ..lonely..

No comments: